понедельник, 16 января 2017 г.

Модуль 11:

Сьогодні ми захищаємо свої проекти. Переглянули, чи все є в Портфоліо. Перевірили всі свої роботи. Дякую курсу Intel за цікаві знання та вміння. 


Модуль 10:

• Обговорили те, як можна використовувати різні техніки постановки 
запитань; 
• Створили план впровадження теми; 
• Створили документ для фасилітації; 
• Обговорили, чого навчилися; 
• Визначили наявність усіх складових свого Портфоліо; 
• Знайшли Інтернет-ресурси з професійного розвитку освітян.


Модуль 9:

• Обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх 
оцінювання; 
• Обговорили, як допомогти учням стати самоспрямованими в 
навчанні; 
• Проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів; 
• Створили форму оцінювання учнівської самоспрямованості в 
навчанні; 
• Створили інструменти для підсумкового оцінювання; 
• Створили навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів; 
• Внесли зміни в План вивчення теми; 
• Критично оцінили, чого навчилися; 
• Почали планувати інструктивні матеріали для навчального 
проекту.


пятница, 13 января 2017 г.

Модуль 8:

• Поділилися прикладами учнівських робіт; 
• Обговорили ідеї з залучення учнів до процесу оцінювання; 
• Проаналізували те, як проводимо оцінювання; 
• Доопрацювали плани оцінювання; 
• Створили форми для підсумкового оцінювання; 
• Переглянули та оцінили приклади учнівських робіт; 
• Внесли зміни до Плану вивчення теми; 
• Осмислили те, чого навчилися.


четверг, 12 января 2017 г.

Модуль 7:

• Поділилися ідеями про те, як можна використати Інтернет у навчанні учнів; 
• Створили та оцінили приклади учнівської презентації, учнівської публікації, вікі-статті або блогу; 
• Внесли зміни до свого Плану вивчення теми; 
• Осмислили те, чого навчилися.


среда, 11 января 2017 г.

Модуль 6:

 Обговорили проблеми безпеки роботи учнів в Інтернеті;
 Запланували, як будемо використовувати Інтернет для співпраці та спілкування при виконанні завдань проектів; 
 Переглянули План вивчення теми та внесли до нього зміни.


вторник, 10 января 2017 г.

Модуль 5:

•  Обговорили в парах власні презентації щодо представлення ідей 
проектів та оцінювання навчальних потреб учнів; 
•  Обговорили у групі, як зробити проекти відповідними вимогам дер-
жавних освітніх стандартів та навчальних програм; 
•  Розглянули та обговорили закони щодо авторських прав та правил 
правомірного використання робіт в освітніх проектах;
•  Розглянули, як можна використовувати Інтернет-ресурси в дослі-
дженнях, комунікаціях та співпраці; 
•  Оцінили Інтернет-ресурси щодо їх придатності для використання в 
навчальних проектах;
•  Створили форми оцінювання веб-ресурсів для використання учнями 
відповідних вікових категорій;
•  Переглянули План вивчення теми та внесли до нього відповідні 
зміни;
•  Запланували, як будемо використовувати інструменти 
Інтернету для співпраці та комунікації в проектах.